torsdag 14. april 2011

Middagstips, noe litt utenom det vanlige - raskt, enkelt og utrolig godt!

Jeg laget meg denne middagen på jobben her om dagen. Den krever riktig nok mange ingredienser, men det er verdt det! Jeg er ikke typen til å bare spise Fjorland eller Pizza, selv om jeg er på jobb. Kan like gjerne lage sunn og god mat, som ikke tar lang tid. Også blir det så veldig godt når man lager maten selv.


Kylling Cous cous!

Til 4 personer trnger du:

* 4 Kyllingfileter (stekes gyldenbrune, krydres med salt og pepper, får surre i pannen til de er gjennomstekte.) (Jeg strimlet kyllingfileten, da går det fortere å steke.)
* Cous cous til 4 personer (les på pakken, jeg brukte Tipiak.)
* 1,5 dl Rosiner.
* Saft av en halv sitron.
*0,5 ts kanel.
(Jeg brukte også saltede pinjekjerner)


- Kok Cous cous
- Stek kyllingen
- ha rosiner, pinjekjerner, sitronsaft og kanel i Cous cousen.

Server med Mango, gulrot og akurk.

VANVITTIG GODT, veldig raskt og enkelt.

Har desverre ikke bilde.

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3