tirsdag 8. mars 2011

Gratulerer med dagen!

Jah, idag er det den besrømte Kvinnedagen. Takk gud for 8 mars! Jeg likte det Jens Stoltenberg sa, han sa nemlig at "vi har fortsatt mye igjen, for å sikre full likestilling, så kvinnedagen er viktig". Godt å høre en mann si det egentlig. JA til likestilling!

Jeg skal ikke feire denne dagen så veldig. Jeg tenkte jeg skulle bake gulrot-muffins og gå på sykebesøk. Og jeg må selvfølgelig ha med meg meg Hotel Cæsar og Paradise Hotel! Hæhæ!

Siden jeg er så godt i gang kan jeg jo alltids krysse av i kalenderen at dag 27/30 er unnagjort:

Day 27 - Why are you doing this 30 day challenge
Dag 27 - Hvorfor tar du denne 30 dagers utfordringen.

Jo, det gjør jeg rett og slett fordi jeg så at Annicken gjorde det, også så det morsomt ut, og da ville jeg prøve det! Ikke no mer spennende enn det!

Vær forberedt på en big blogger case her etterpå!!!! Hæhæhæhæ

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3