fredag 11. mars 2011

Day 30 - Who are you?

Dag 30  - Hvem er du?

Jeg er Maja Nicole. Jeg er ei jente på 23 år fra Kongsberg. Norges rååaste by! Jeg er ei ekstremt arbeidsom jente, med ikke mindre enn 6 jobber. Jeg er for tiden singel. (Meeen har nå vært på en date da!!! Tihi ^^, ) Jeg bor i toppetasjen og trives med det. Jeg bor her sammen med min kjære samboer, Ludve. Han sover stort sett hele dagen og bråker den del på natta. Men, trives med det også. Kjører den råaste Forden, nemlig Focus! MED styling. Og gobilen er HVIT! Jeg har også en halv RØD Sierra, en såkalt Is-bane-bil som jeg håper å ha klar til neste vinter. Hvertfall skal jeg ha klar Min halvdel. Haha. Når jeg ikke jobber er jeg stort sett med venner og familie. Jeg syns det er helt ok å ta en tur på byen. På byen drikker jeg helst Captain Morgan og Coooola <3 Jeg ELSKER å reise, og alt utenfor Kongsberg/Buskerud er spennende. Jeg er veldig glad i shopping, derfor er prosjekt "Walk-In-Closet" i gang.  Jeg eier IKKE grønne fingre. Jeg digger å lage og spise mat. Sjokkis-avhengi. Hobby-fotograf. Blid og fornøyd. Ser lyst på livet. Men ikke alltid på været.

Hvem er DU?

Takk for meg og min 30 dagers utfordring! Det kommer nok flere. *Blunk Blunk*



<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3