mandag 7. mars 2011

30 Dagers Utfordring. 23, 24, 25 og 26/30

Day 23 - Something you crave for a lot
Dag 23 - Noe du har lyst på/fysen på.


Hmm.. Det er mye jeg har lyst på. Akkuratt NÅ har jeg veldig lyst på burger/babb eller no crap-mat. Det er søndag og det er lov! Jeg er alltid fysen på godteri, så det sitter jeg å spiser as we speak. Men, når jeg tenker tilbake på fredag, kjenner jeg at jeg egentlig har veeeldig lyst på en secound date <3 Hadde den beste date'n ever. Takk for det <3





Day 24 - A letter to your parents
Dag 24 - Et brev til foreldrene dine.

Huff.. Hva skriver man i et brev til mamma og pappa da? Det er ikke så mye jeg har på hjertet egentlig.

Kjære mamma og pappa!
Jeg er veldig glad i dere. Jeg setter stor pris på at dere alltid er der for meg. Jeg har lært utrolig mye av dere. Jeg setter ufattelig pris på alt vi har opplevd sammen, og ikke minst, alle turer vi har vært på sammen. Evig glad i dere <3

Kos og klem fra "Tulla"



Day 25 - What I would find in your bag
Dag 25 - Hva har du i vesken.
 
Tja, det er jo ikke rent lite jeg har i vesken da! Skal vi se..

* Lommebok
* Kalenderboka mi
* 3 Penner
* "Drømmer Og Utvikling"
* Lighter
* Mobil lader
* Handsfree til mobilen.
* Bepanthen
* Lipgloss
* Relax Tyggepastiller <3 Kyss mer <3
* MASSE masse bøss.



Day 26 - What you think about your friends
Dag 26 - Hva syns du om vennene dine.
 
Herregud for no dumme greier! Haha. Jeg er selvfølgelig kjempe glad i vennene mine. Jeg er veldig glad for at jeg har så gode venner. Jeg har stor respekt for de. Og setter ufattelig stor pris på at de er der for meg. The best time, is the time you share with friends! Love Yoy All <3
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3