torsdag 24. februar 2011

Kongsberg Marken er i gang!

Hvert år, i februar er det Kongsberg Marken. Det er liksom februar's høydepunkt. På marken har de karuseller, boder med jall, boder med ordentlige ting, lodd-greier og sånne boder man kan gjøre ting, som f.eks. kaste ball oppi noe å vinne. Det er også en Pølsebod der, men SYKT god pølse. Det er jaggumei ikke vanlig wiener-pølse nei. Den var SMOOOTH! Også er det tradisjon å kjøpe smulteringer! Å de er så sykt gode. (Tror jeg må på marken i morgen, BARE for å kjøpe smulteringer.) Jada, så det er virkelig verdt å ta en tur på Kongsberg Marken. Det er også flere anrangenmenter i forbindelse med Marken. Åsmund Åmli Band spiller på Pub'n fredag og lørdag blandt annet. Og til dere som ikke jobber, ha en suuuper Markens Fredag!

Jeg var jo på marken idag. Og tro hva du vil, men det er ALLTID så usansyynelig kaldt og surt akkuratt denne uka. Det er det bestandig. Men, ja. Jeg var der med en som ikke hadde særlig lyst å hjem igjen, for han frøys ikke. Ikke jeg heller, for jeg hadde jo mista følsen i føttene. SKRIK. Men vi kosa oss masse med boder, pølser og smulteringer. Og vanligvis kjøper jeg aldri noe på marken, for et bare sånn derre driit, sånn jalla ting. men i år kjøpt jeg meg noe! SEEE..


Fin lue, ikkesant!? *smiile*
 Jeg er hvertfall suuper fornøyd med den. Håndlaget lue, som er VARM, VINDTETT og KLØR IKKE. Kunne ikke vært bedre! Også er den ROSA <3

På kjøpesenteret er det også masse "Marken Salg", og det liker vi jo! Mamma ville ta en runde "å se" men ble litt shopping gitt *Blunkesmiley* Se hva jeg har kjøpt daa!



Klokka er *Bling Bling* selv om det ikke ser helt sånn ut! Og boka tror jeg er utrolig interessant!! Gleder meg til å lese den. Hurra for mammut-salg. Også kjøpte jeg skjorte og en jakke på Vero Moda. Skjorta ser ikke så fin ut på bilde, men den dekker det jeg vil dekke så da er det greit. *Blunke*

Nå skal jeg snart krype under dyna mi! Nattinatt!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3