onsdag 23. februar 2011

Kommer til å savne deg!

Vemodig dag det her! Det har vært en fin dag med masse bilkjøring, så burde ikke klage da! MEN, jeg har solgt go-bilen min idag. Jeg har så mange gode minner fra tiden jeg hadde den bilen. Herlige turer og utflukter. Herlig henging under stortorvet. Og herlig mennesker. Men tiden som har vært, den har vært. Får leve på bilder og gode minner!



Men, var jo en fin dag da. Først dro jeg og ste-mor tile en Huseby Butikk på Lierstranda. De skal visstnok pusse opp kjøkkenet. Jeg stemmer for at de kjøper innduksjons ovn, og donerer den "gamle" til en god sak. F.eks Maja Nicole. Heh. Vi fikk nå hu dama til å tegne et kjøkken da, så får vi se om ste.mor blir fornøyd!

Når jeg kom tilbake til Kongsberg, var det rett og slett bare å snu i døra. For da skulle jeg og Rune til Sandvika å hente selveste herligheten min. Go vectran min!! Vi var innom Mc Donalds, for å nyte et herlig måltid! Det var igrunn ganske godt, syns jeg. Men Rune tror jeg kjeda seg no voldsomt, for han satt å tømte sikker 20 poser med salt oppi ketshupen (?). Jaja, blir ikke mer morro enn man lager selv, eller hva Rune?



Så, når jeg kom hjem fra Sandvika var det butikken. FRUKT OG GRØNT! Hurra! Er smooth det da, men kjenner sjokkis suget er der. Men men.. Såå, når jeg kom hjem fra butikken avtalte jeg med TRULS at han kunne komme å se på bilen. like greit det, når den ENDELIIIIG var i Kongsberg og med prøveskilter. Rakk såvidt å gjøre noe som helst før han og faren var her. De glodde, følte, prøvde og vurderte. Og de KJØPTE! MIIIN fiine, søte lille Vectralicioius er solgt. Borte. HUFF! Men, Maja får ting til å skje. Skal man ha noe gjort får man gjørra det sjøøl! SÅ, da var det gjort.

En stoor takk til Rune som gadde å bli med på kjøretur med meg idag.
Og lykke til med Opel Truls, håper du kan håndtere den.



Fuck Off og god natt!
JEG er klar for søte drømmer om DEG!


<3 Maja Nicole


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3