søndag 13. februar 2011

Søndag og dag 3 og 4 av utfordringen!

Day 03 - A picture of you and your friends
Dag 03 - Et bilde av meg og venner
Day 04 - A habit that you wish you didn’t have
Dag 04 - En vane jeg skulle ønske jeg ikke hadde.

Utfordring 3/30. Bilde fra gårsdagens bytur.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utfordring 3/30 var kanskje ikke det vanskligste jeg har måtte gjøre. Dette er et bilde fra i går, tatt av lokalavisen. http://laagendalsposten.no/bildegalleri/pa-byen-bildegalleri/pa-byen-uke-6-1.6027685?=&bilde=20
 
Utfordring 4/30:
Jeg har vel en del dårlig vaner. Noen værre enn andre. Men sånn er det jo bare da. Alle har vel dårlige vaner!? Den ene vanen jeg skulle ønske jeg var foruten var at jeg er så INNMARI avhengi av mobilen. Jeg har den alltid med meg, og det går skjeldent lang tid mellom hver gang jeg sjekker den. Jeg skulle vært på Mobil-avvenning tror jeg. Skikkelig dårlig vane å gå rundt med den lille greia hele tiden. Jeg skal prøve å avvenne meg selv litt, men trenger nok proff hjelp med denne tror jeg.
 
Ellers har jeg jobbet i helgen. Koser meg på jobb jeg, så det gjør ingen verdens ting. Var på byen i går. Og det var trivlig. Hadde tenkt meg på E-76 konsert, men var for lang kø. Og med 25 minusgrader orker ikke jeg å stå lenge i kø!
Jobbhelgen er over, men på'n igjen i morgen tidlig. Er GODT det. greit å ha litt å drive med!
 
God Morsdag til alle mødre!
 
Og god natt til meg.
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3