torsdag 6. januar 2011

Tullins gate, hva skjer der?

Jada såååå.... Nå skal jeg fortelle dere om dagen min!

Idag våknet jeg alt for tidlig, men det er jo ikke noe uvanelig med det. Idag var det Oslo tur som sto på menyen! Jeg ble hentet av "taxi'n" like før kl 11. Avgårde bar det, og innom ørten (hmm var vel bare to!?) bilbutikker for å finne drømmebilen til Erik. Det tar litt tid, når man skal prate, vente, spørre og prøvekjøre. Men jeg fikk kaffe og styre lyden på musikken så jeg var fornøyd jeg! Etter et par bilbutikker på Billingstad dro vi rett inn til Oslo. Vi var på Druen å tok en kaffe, å det var så digg.. Det må gjentas! (Hahah, på druen..)

Etter en tur på Druen skulle vi til Tullinsgate, men hvor er det? Hehe! Var ikke så vankelig å finne frem, når man har en kjent sjåfør. Men hva skulle vi i Tullinsgate? Jo, der måtte vi ta av sko og sokker, fikk bind for øynene og skulle garve oppi non boller, å finne ut/gjette hva som var oppi der. SKRIIIIIK! Det var DRITekkelt, men samtidig kjempe gøy! Hahahahahah.. Tok lang tid før jeg landa gitt! Erik ble også innvitert inn, og sporty som han er, tok han imot tilbudet og utfordringen! Hvorfor gjør man sånnt? Nei, si det, det får man svar på til neste uke!


LIFE IS BEAUTYFUL!


Møtte en meget hyggelig kar der, som det var noe kjent med! Hmm.. Ja CARL FRA PARADISE ja...

Etterpå var det videre i Oslo å se på enda mere biler. Er litt gøy også da, men begynte å bli mørkt å da begynner jo jeg å gjespe. Sulten var jeg også. Så da ble det McDonalds. Herlig mat der! Når maten hadde sunket skulle vi da viere til enda en bilbutikk, fikk jo til og med litt sightsing i Oslo. kjørte fordi studio til Jan Thomas, og alle ambasadene. var så stas atte! Jeg husker ikke jeg, men tror jaggumeg vi var innom enda en bilbutikk. Hehe. Men da var vi klare for turen hjem. Eller var det da vi var innom den bilbutikken i Lier. Husker ikke. Gikk litt i surr.. Hahaha. Men vi skulle hvertfall innom en bensinstasjon i Drammen, å da var det en gammel STUT som tydligvis trodde han eide hele rundkjøringa, men gikk bra, skvatt litt bare.. BARBRA STREISAND... HUFF!!! Men på Statoil fikk vi oss litt brus og sjokkis og sånn, digg det.. HAHAHAH.. Og tøff som Erik er fikk han jo noia når han mista en bit sjokolade, men den fant vi! MEN, han var klar for Solo. Og den Solo'n hadde han GARATERT rista, for det brusa over.. Å jeg LO og lo og lo.. Nei som jeg lo! Det var dagens! Takk for deeet!

Sliten etter en lang dag med inntrykk så er jeg klar for Bones på TV3, etterfulgt av senga med goboka mi!
I morgen er det jobb på Rykkinn igjen, så tidlig opp!

Takk for idag.

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3