fredag 14. januar 2011

Fredag-morgenstund har gull i munn!

God Morgen!

Av en ukjent grunn våknet jeg litt for tidlig idag, hadde planer om å sove ut litt, men NEIDA. Men det er da aldri så gæli at det ikke er godt for noe. Det er langt ifra feil å ligge på sofaen med en god bok, kaffe, good frokost og god musikk i bakgrunn. Det er så kos det. mangler bare fyr i ovnen.

Frokost eller "førdugurd" er i Norge navnet på det første måltidet de fleste mennesker spiser om morgenen. Frokost blir av mange hevdet å være dagens viktigste måltid, fordi kroppens forbrenning først starter når fordøyelsessystemet tilføres næring. Da kjenner du sult- og metthetsfølelsen mye tydeligere enn hvis man ikke spiser frokost. Frokosten er et viktig måltid for å få i gang kroppen, og være mer opplagt ut over dagen. Det er viktig at du får i deg nok energi og næringstoffer,så ved å spise frokost får man startet dagen med å tilføre nødvendige stoffer.



Jeg har jo fått dilla på å lese, så jeg må bare fortelle dere om de fantastiske bøkene jeg leser. Nå leser jeg en serie skrevet av Camilla Läckberg. Det er en krimserie som omhandler forfatteren Erica Falck og politimannen Patrik Hedström. Handlingen er lagt til Fjällbacka i Sverige. Og for å si det sånn, i Fjällbacka skjer det mye rart.. Alt fra drap, til reality innspilling.. Barn og bryllup. Smil og tårer. En kjempe spennende serie som jeg vil annbefale alle  som liker krim.


Og som om det ikke er nok, har jeg jaggumeg fått levert sluttrapport til Buzzador også! Kampanjen er over for denne gang! Gleder meg til neste!

<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3