fredag 20. april 2012

Herlig fredag og dag 5 av Detox!

Idag har jeg ingen god dag! Starta bra idag, ble vekket av et forferdelig bråk som viste seg å være flyalarmen som hadde klikka! Herlig! Har i tillegg ikke sover sørlig bra i natt! Men greit, det er normalt!

Så skulle jeg på kurs i Skien! Og det var stort sett bare kaldt! Selve innholdet i kurset var veldig nyttig da, så det er jeg fornøyd med!! :)

Ble en lang dag, spesielt når man har hatt skallebank fra kl 9.00! Og smertestillende ikke funker! TAKK FOR DET! Var hjemme ved 17 tiden og da var jeg så sulten at jeg trodde jeg skulle dø! Så lagde et tørt og smakløst måltid! Ble ikke bedre av at min kjære Christian stekte seg BigOneTrippleCheese samtidig!!
Etter mat ga jeg opp så sov et par timer! Det hjalp ikke en dritt på hodepinen!! Så må visst leve med den!

Vi dro til Rune en tur, og det var koselig! :) Men jeg rømte for ble ende mer uvel!

Nå er det masse vann, Dødlig Våpen2 og sofa som gjelder!!

Hurra for detox! Kjempe motivert for det ja!!

Over og ut!

<3 Maja Nicole


- Posted using BlogPress from my iPhone