lørdag 28. april 2012

"Her har det løpt kuer!"

Idag har det vært så nydelig vær! Skikkelig herlig! Humøret stiger med en gang! (hvertfall for oss værsyke :p hihi!)
Tara vekket meg 0650 idag, litt tidlig men like greit! Har hvertfall fått nyte sola mest mulig idag! Etter frokost tok Christian, Tara og jeg beina fatt og gikk en tur i skog og mark! Herlig! Tara er så ekstra fornøyd når hun er ute i skogen! Tror hun er lei asfalt-jungel! Og da må jeg bare si; sjæææl ass!


Goingene mine! <3


"Her har det løpt kuer!" sa Christian! Jeg lurte på om han var sikker? For jeg mente det kunne være hest! Haha! "Nei her har det ridd noen på kuer!"


Nydelig utsikt!











Det er ikke bare bare å få Tara til å possere! Haha! Legg merke til tunga på nederste bilde!



Vi to <3

Har vært er herlig lørdag! :)

Nå er det avslapping! Og jobb i morgen tidlig!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone