mandag 26. mars 2012

Min helg!

Da var mandagen her igjen! Men det er helt greit! For nå er hvertfall Christian hjemme igjen fra utenlandstur! <3
Helgen har i grunn vært fin, bortsett fra mye savn! Fredag var det KNALLVÆR så da ble det hvitvin i sola på verandaen! Helt herlig!


På lørdag tok jeg og Tara en dagstur til Hovin! Fortsatt like nydelig vær og like varmt! Fikk også lurt til meg grillmat! Og DET VAR GODT DET!












Søndag sto Tara og jeg tidlig opp! Vi hadde så masse å gjøre! Planen var husvask, men Tara bare tråkka rundt å forstyrra meg så hun fikk være hos "bestefar" mens jeg vasket og trena! Jeg har bare ventet på bar asfalt så jeg kan sykle ute! Og det fikk jeg gjort i går! Så deilig!






Gleder meg til neste tur! Etter husvask og sykling dro jeg til Lene! Og vi skulle skru på bilen hennes! Hehe! Det var gøy det, og ble møkkete nok! Ble også bedt til naboen for å hylle vaffeldagen! Koselig!

Også kom kjærsten min hjem!! <3

Ha en fin mandag!

<3 Maja Nicole

- Posted using BlogPress from my iPhone