torsdag 3. mars 2011

30 Dagers Utfordring. 19, 20, 21 og 22/30

Heisann og hoppsann...
Idag har det vært så SYKT nydelig vær ute. Og mange plussgrader! DEILIG å kjenne lukten av våren, deilig å se og høre snøen smelter. Deilig å se folk UTE igjen! NYDELIG! Men, av alle ting kjøpte jeg meg Dunjakke idag da. Kjekt å ha, for en eller annen gang blir det kaldere igjen. Den var så "meg", så måtte bare kjøpe den! Herlig. Jeg er så blid og fornøyd! Hakke sett på makan!

Ååååhh.. Er så masse jeg gleder meg til fremover. <3

Her kommer de siste dagers utfordring.



Day 19 - Nicknames you have; why do you have them
Dag 19 - Kallenavn du har, og hvorfor.

Jeg har vel i grunn ikke mange kallenavn. I Russetiden gikk jeg under navnet "Kinderegget", no jeg IKKE kan skjønne hvorfor. HAHA! Nå om dagen går det i "Kom Maja du skjønne milde", det er det en bruker på jobben som kaller meg. Eventuelt "Maja er grønn". "Majabokmål!!!" den er jeg usikker på faktisk. Eller "Maja Nicole". Men den har jeg vel forklart før!? Av og til sjokkerende nok som "Nydelige" også.
 Det er beundreren min som kaller meg! Koselig å høre. *Glise*

 
Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future
Dag 20 - En person du ser deg selv gifte deg/være kjærster med i fremtiden.

Titan <3 (Tog du han!?)

Day 21 - A picture of something that makes you happy
Dag 21 - Et bilde av noe som gjør deg glad.





Day 22 - What makes you different from everyone else
Dag 22 - Hva gjør deg anderledes enn andre.
 
Jeg er jo Maja Nicole. Ingen er lik meg. Jeg er ikke lik noen andre. Jeg er litt usikker på hva som skiller meg fra mengden. Hmm.. De som kjenner meg vet hva som er spesielt med meg, ikkesant!?
 
Det var utfordringene sine det tenker jeg!
 
Oooh.. Jeg gleder meg sånn til i morra! Weeee... Skal på date! SKRIK! Hva skal jeg ha på meg tro!?
 
Ha en fin fredag folkens, det skal jeg ha <3
 
<3 Maja Nicole

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en kommentar <3